Envist..

Jag mår fortfarande inte bra och idag mår jag inte bra överhuvudtaget. Måndag och tisdag var jag ändå pigg på dagarna men idag är jag helt utslagen. Siri är också utslagen och blir jag bara bättre så ska jag följa med till djursjukhuset sen men vi får se, inatt har hon kräkts ca åtta gånger och tre nu på morgonen. Hon vill inte äta eller dricka så det blir djursjukhuset idag igen. Vi får hoppas att de hittar något nu för hennes skull för nu mår hon verkligen inte bra hon bara sover hela tiden men vi får se vad de säger där uppe.

Tillbaka till min frukost!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Lycka till med Siri och hör gärna av dig så får jag veta vad de säger på Djursjukhuset!

Kram Ullis

2008-11-19 @ 12:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0