Födelsedag och tårta.

Idag fyller Johan år och vi har firat det med lite tårta, först var vi till Johans farmor och farfar och fikade. Johan fick sin present och en tårta. Sen åkte vi hem och Ann, Adam, Birgitta och Hasse kom förbi och då åt vi tårta igen, när alla hade gått så softade jag framför tv:n en stund innan jag började med maten. Sen kom en kompis till Johan som vi också bjöd på tårta. Nu är jag mätt och jag känner att jag faktiskt har hunnit med en hel del idag, jag har varit på apoteket, tvättat, haft fika gäster två omgångar, tvättat och lagat mat. Nu ska jag ta det lugnt en timme till sen ska jag nog göra iordning inför min praktik imorgon innan filmen vid nio. Vet inte vad det går för film idag, får kolla upp det sen.

Siri är för övrigt än sålänge pigg och det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0