Fortfarande sjuk..

Det vill tydligen inte ge sig min magsjuka, jag som var så pigg igår men nej då det var upp och tillägna natten på toaletten igen. Usch och fy nu får det vara bra för nu får jag inte vara borta fler dagar ifrån vfu:n. Idag är jag lika pigg som igår igen, handledaren sa att den magsjuka som går hos dem fungerar så att man kan vara pigg ett dygn för att sedan bli dålig igen. Siri var inte heller pigg inatt men veterinären ska ringa i eftermiddag så får vi se hur vi går vidare. Hon fick bita lite på ett ben och hon fick lite hundgodis igår och det kan vara så att hennes tarmar helt enkelt är lite för känsliga för sånt ännu. Vi får se vad veterinären säger.

I helgen så lagade jag en jättegod middag och jag tog faktiskt en jättegod middag och jag lyckades komma ihåg att ta ett kort på maten. Receptet hittade jag i icas mattidning buffe, det tar lite tid att laga till men när man äter det så har man inte väntat i onödan.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Exakt så där var Ziri´s uppväxt. Hon kunde inte äta mer än sin specialmat. Hon blev dålig direkt. Hon hade diareé, kräkningar, nervös och hon går aldrig upp i vikt. Vi ger henne dubbelt så mkt mat nu än vad hon brukar få men de händer inget. Sen hon blev äldre tål hon att äta vissa saker men inte allt. Hoppas allt löser sig!!

2008-11-18 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0