Hånger och kyrkogården.

Idag började dagen med en lugn och skän frukost framför vänner, vid klockan tio var det dags att gå till jobbet och jobba av fyra timmar av den här dagen. När jag hade slutat vid två så åkte jag hem och tog tag i städningen, jag blev inte helt färdig men tar tag i det sista imorgon tänkte jag. Vid klockan sex så åkte vi ut till Hånger för att äa middag hos mamma och pappa, vi åt god mat och hade det jättetrevlig. Innan vi åkte till mamma så var vi förbi kyrkogården och satte ett ljus på Morfars grav och ett på lillemors och det är verkligen så fint på alla kyrkogårdar nu denna helgen.

För övrigt är det lugnt, Siri är pigg och glad hon har dock inte bajsat sedan hon kom hem ifrån sjukhuset fast det kan vara ett friskhetstäcken, så länge hon inte är lös i magen så är jag glad. Men hon äter det hon ska och är jättepigg så vi får hålla tummarna.

Imorgon blir det lugnt, Johan fyller år så vi ska fira honom bara med lite tårta men sen blir det lugnt hela dagen och det blir skönt. Blir nog lite städning med men det är bara lite dammsugning kvar, hoppas att er helg varit bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0