Helgen.

Har väl varit helt okej, fredagen var hur bra som helst med fint väder, trevligt sällskap och sen fick Siri komma hem. Lördagen tillbringade jag hemma med vinterstädning och matlagning, på kvällen låg jag och Siri hemma och tog det lugnt och Johan var med några kompisar på Harrys. Idag har det varit allmänt segt tycker jag, tog bilen ut till Hånger och drömde mig ut och nu närmar det sig tills vi flyttar. TJOHO!

Idag har Johan bjudit på maten och det blev tacos och diskat har han gjort med så min kväll blev lugn, eller jag har suttit och pluggat sedan klockan fyra idag så nu känner jag att jag är ifatt mig vilket är skönt. Siri mår för övrigt bra fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0