Lärare på besök.

Idag var min lärare från högskolan nere i Värnamo och hälsade på mig på min vfu-plats och hon var nöjd med mig och mitt arbete. Hon var inte orolig att det skulle gå snett för mig men hon tyckte också att jag hade lyckats fånga barnen intresse jättebra, det känns skönt. Nu är det bara tre dagar kvar på praktiken, eller egentligen så är det faktiskt fyra för jag ska ta igen en utav dagarna då jag var sjuk också på måndag men sen är det dags att ge sig iväg till skolan igen. När vi kommer tillbaka så är det bara två veckor kvar till jul och det känns också jätteroligt speciellt nu när det är lite snö ute och då kommer jag stämning.

Nu idag så har jag varit ledig i eftermiddag och jag har inte gjort något vettigt tycker jag eller jag gjorde lite våfflor och gick en sväng med Siri men sen har jag bara tagit det lugnt fram till nu. Jag tänkte ta tag i mitt arbete lite idag med öppet hus som vi ska ha på skolan, hinner jag så ska jag även plugga lite på min vfu-rapport och på B-uppsatsen men jag får helt enkelt se vad som händer. Nu ska jag ringa Matilda som jag skriver B-uppsatsen ihop med sen ska jag göra lite nytta.

(Siri är fortfarande okej i magen men vi kämpar på med dieter och mediciner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0