Lugn tisdag..

Det var den tisdagen det också och nu har jag bara två tisdagar kvar tills det är dags att gå tillbaka till skolan, jag kan med andra ord konstatera att tiden går fort. Idag satte jag igång med en min uppgift och det var att läsa en bok för barnen och se vad som fångar deras intresse och sedan ska jag bygga vidare på det. Dagens bok hann jag inte läsa färdigt och det känns väl lite sådär men jag ska läsa den imorgon så vi får hoppas att barnen kommer ihåg vad jag läst.

Nu hoppas jag att vi får tillbaka vår bil snart för det är lite körigt att få ihop det, Rörstorpskolan ligger på andra sidan stan och visst jag är nog lite lat fast det är inte kul att cykla i spöregn och blåst genom hela stan. Hade det varit vår och lite fint väder och inte riktgit så långt så hade det inte varit några problem. Förra hösten cyklade jag hela min vfu. Nu ska jag ockupera sängen och idag blev det inget tisdagstema för jag har helt glömt bort det och det var ett ganska krångligt tema denna veckan. Får se om det kommer in något i slutet på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0