Ny vecka.

Jag vet inte hur ofta man säger det men nu är det en ny vecka igen och denna dagen känns faktiskt helt okej. Jag har hunnit med att göra klart barnens bok som de har gjort, eller jag har satt ihop den bara för resten har de gjort själva. Den blev riktigt mysig faktiskt, jag har hunnit med att skriva ihop ett dokument tills att Lena kommer imorgon och skrivit informationen om vad vi gör i F-klassen till öppet hus som är på torsdag. Så jag tycker faktiskt att jag har varit riktigt effektiv idag och det är så mysigt nu när det har kommit snö, synd bara att det är så kallt men tänkte ge mig ut en med Siri sen bara jag får tag på Sofie.

Åter till vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0