Ont i knät.

Idag när jag vaknade så hade jag en fruktansvärd värk i knät så jag fick ta smärtstillande som läkaren skrev ut till mig. Har haft väldigt ont i knät hela dagen men nu har det släppt lite. Det är fyllt med vätska så nu ska det tömmas bara jag får en tid när det är dags.

Annars är det mitt i veckan och jag har inte gjort mycket vettigt idag vilket jag egentligen borde gjort, men jag får det desto stressigare imorgon så jag får skylla mig lite själv helt enkelt. Jag skulle bakat idag men det blev inte av, jag skulle pluggat idag men det blev inte av och jag skulle handla lite och det gjorde jag iaf. Jag har också varit på premiären av öppningen av Ö&B, de kommer köra bort våra bilar från parkeringen nu så då blev vi bjudna på en förhandsvisning och det var ganska trevligt. En lite butik men med tanke på att den ligger så nära så blir det nog att jag kommer springa in där en hel del när kundvågen har minskat då vill säga. Fast jag har bara två och en halv månad på mig sen ligger det inte så nära längre, ännu har inte hyresvärden velat visa vår lägenhet fast det kommer nog.

Nu ska jag gå och göra en skattkarta tills på fredag då vi ska ha en piratfest i F-klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0