Öppet hus!

Nu så är det nedförsbacka mot helgen och det känns skönt tycker jag. Imorgon slutar jag ett och då ska jag först åka till apoteket och sen blir det hem för att städa av lite, storstädningen tog jag förre veckan så imorgon blir det bara lite dammsugning, dammtorkning och städning av toalett. Jag ska försöka att hinna med att slingra håret med och hälsa på mormor på sjukhuset men det ska jag se till att hinna med. Jag ska få upp julsakerna imorgon och sen blir det framför datorn resten av helgen och plugga för nu börjar jag känna mig en aning stressad på den fronten.

Idag hade vi öppet hus på skolan och vi i F-klassen visade upp allt vi gjort nu undertiden som jag har varit där och det var roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0