Pigg hund och telefonsamtal

Idag ringde veterinären till mig och meddelade att dem hade fått svar på proven som de tagit på Siri och det visade sig att hon hade en bakterier i magen som har förstört hennes tarmflora. Hon har fått antibiotika och antiflamatoriska mediciner nu så vi hoppas att detta ska hjälpa och om det inte blir bra nu så ska de göra en odling på hennes avföring, ta till ett starkare antibiotika och det ville de helst slippa och jag är glad om det kan bli bra nu. Än så länge är hon pigg så vi får hoppas att det blir bra.

Annars har jag varit första dagen på min vfu nu och det känns faktiskt riktigt bra nu tycker jag och jag får hoppas att det fortsätter så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0