Pigg och energisk.

Idag när jag har varit hemma så har jag varit oförskämt pigg, jag anser att detta måste vara den konstigaste magsjukan någonsin, jag får bara hoppas att jag inte får tillbaka skiten inatt. Idag har jag till och med varit lite duktig och pluggat i tre timmat snart nu. Veterinären sa för övrigt att Siri kanske helt enkelt inte tål ben, hundgodis eller något annat än det fodret hon äter. Fast hon vill inte säga säkert ännu därför ska hon kunna bekräfta det så behöver hon ta prover och det gör hon först när vi börjar ge henne det igen om några månader. Reagerar hon med diarre då så gör de dem testerna. Med andra ord så får vi varken ge henne ben, hundgodis eller någonting annat på ett tag för det kan vara så att hennes tarmar fortfarande är känsliga sen hon var sjuk och det är därför som hon inte kan ta emot det. Vi får helt enkelt avvakta och se, idag så var hon normal när hon bajsade och vi får hoppas att det fortsätter så. Jag får helt enkelt berömma henne med hundmat istället när hon är duktig.

Tack för att du delade med dig av dina erfarenheter till mig om er hund Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0