Regn och rusk..

Idag går det verkligen fram och tillbaka när det gäller vädret och i eftermiddag så har jag stängt in mig framför datorn och tv:n men snart måste jag nog gå ut med Siri igen. Jag har organiserat lite ibland mina bilder på datorn och kollat igenom mina mailadresser efter mail men nu får jag nog ta tag i lite skolarbete skulle jag tro. Annars har dagen varit helt okej, jag har påbörjat min andra vecka på min vfu och det är jättekul och det känns verkligen lärorikt att få komma ut.

Lite bilder på Siri som jag laddat över till datorn från mobilen (bara att klicka på bilden för att få dem större)´

   

                         Mys på "sin" filt    

 
         Mys med matte och morgonmys i sängen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det finns en sida som heter www.designadinblogg.se där finns massor med tips & trix på vad man kan göra. Han förklarar både med text och bilder precis hur man gör. Kika in där!

2008-11-11 @ 09:40:14
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0