Städat och ätit gott

Nu är det tredje gången som jag skriver detta inlägg för varje gång som jag har tryckt på publicera så har inlägget försvunnit så fungerar det inte nu så ger jag upp. Idag har jag och Johan lyckats städa ur vårt väggförråd så nu kommer man där igen ch det känns bra så nu är det bara att fylla på där igen. Haha. När vi hade slängt allt skräp och handlat så var det dags att laga middag och idag blev det bakad potatis med kycklingröra och det var jättegott och det är något som jag verkligen kan tänka mig att göra igen.

Nu sitter jag nedkurrad i soffan och är mätt och belåten så det är bara vila och slappa som gäller för resten av kvällen. Siri mår också bra och hon får sin sista kur medicin så vi får hoppas att det fortsätter vara bra nu.

Recept på kycklingröra till bakad potatis, 4 personer:
2 dl majonäs
2 msk gräddfil
1/2 röd paprika
1/4 purjolök
100 g grillad kyckling (ca en kycklingfile)
1 tsk curry
Salt och peppar

Skiva purjolöken och tärna paprikan och kycklingen, blanda sedan ihop alla ingredienser. Receptet är hittat på recept.nu som för övrigt har väldigt bra och spännande recept.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack för receptet kompis!

Kram

2008-11-09 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0