Ullared och hem igen.

Igår var jag och mamma i Ullared och handlade, pengarna rullade som vanligt men jag köpte inte en enda julklapp och det känns inte alls bra. Får ta och ge mig ut och fixa det efter löning nu kanske fast gärna så tidigt som möjligt för jag gillar inte att stressa in i det sista.

När vi var färdiga så åkte vi upp till Jönköping direkt efter för att hämta hem lilla Siri och nu får vi återigen hoppas att det blir bra. Hennes diet är jättestrikt och hon får två mediciner så jag hoppas att det går bra. Två provsvar får vi om två veckor och vi får hoppas att de visar något fast inget allvarligt då, men är lite frustrerande att ha en sjuk hund och inte veta vad som är felet. Hon är i vilket fall hemma igen och pigg, glad och gosig.

Jag har fortfarande lite magknip till och från men för övrigt mår jag ganska bra faktiskt efter min magsjuka.


 Husse och Siri gosar och är glada åt att allt är som vanligt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0