Frågor.

Hittade en lista hos Ida och med den lilla utmaningen antar jag!

1. När gick du upp idag?
6.35

2. Diamanter eller pärlor?
Både och, har mina perioder då jag gillar diamanter jättemycket (har dock inte råd med äkta). Sen har jag peroder då jag gillar pärlor mycket men är nog lite mer förälskad i pärlor ändå.

3. Senaste filmen du såg på bio
Rally brudar.

4. Favorit-TV- program?
Vi har precis fått Animal Planet till oss och den går på många timmar varje dag, men annars som ni säkert vet så är det Vänner som gäller.

5. Vad åt du till frukost?
Min vanliga standardfrukost, en smörgås med en kopp kaffe. Idag blev det dock prickikorv på mackan och inte ost.

6. Vad är ditt andranamn?
Jag heter Linnea i andranamn.

7. Din favoritmat?
Det var svårt, är allätare men kyckling på olika sätt är alltid gott. Gillar också köttfärssås och potatismos jättemycket.

8. Vilken mat gillar du inte?
Panerad fisk, jag gillar fisk men klarar bara inte av panerad fick eller i alla fall inte den man fick i skolan. Har ganska svårt för bruna bönor med.

9. Favoritchips?
Svenska lantchips.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Amy Macdonalds nya album.

11. Vilken bil kör du?
Peogeut 307

12. Favoritmacka?
Baguette med brieost, soltorkade tomater och salami

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
När folk lägger sig i utan att man bett om det.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mjukkläder och morgonrocken.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
USA

16. Favoritklädmärke?
Det är inte viktigt bara kläderna sitter skönt och är fina, är ingen märkesnörd.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Det har inte tänkt på ännu, jag skulle vilja ha en liten stuga vid en sjö kanske. Vilket ekonomin nog aldrig tillåter tyvärr.

18. Favorittid på dagen?
När man känner att nu är jag ledig för dagen och jag har ingenting som jag måste fixa med. Frukoststunden med morgonrock och en kopp kaffe är också en sund som jag stortrivs i.

19. Var är du född?
Stockholm, eller på Danderys BB som ligger tio minuter utanför staden.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Friidrott fast jag följer det inte maniskt.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?t
Fotboll om jag överhuvudtaget tittar.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Har i hela mitt liv varit en nattuggla men sedan jag flyttade in till stan och skaffade hund så har jag mer och mer övergått till att bli en morgonmänniska.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej, jag har praktik nu och jag trivs jättebra, bättre än vad jag trodde från början.

26. Vad ville du bli när du var liten?
Prinsessa, fast varje vinter från att jag började skolan så ville jag bli fröken för då får man vara inne på rasten. Jag hade inte helt fel för jag utbildar mig trotts allt till förskollärare vilket innebär att jag blir lärare. Fast jag har ändrat syn på att vara ute.

27. Bästa barndomsminnet?
Det är många men våra semestrar med familjen Alvarsson har alltid varit något utöver det vanliga.

28. Varit i Afrika?
Nej det har jag inte.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej det har jag inte.

30. Varit med om en bilolycka?
Ja, jag körde själv av vägen för tre års sedan och då totalkvaddade jag mamma och pappas nya bil fast de var så klart överlyckliga över att vi klarat oss med tanke på hur bilen såg ut. Jag och Johan som åkte i bilen klarade oss med ett varsitt litet blåmärke.

31. Favoritdag i veckan?
Fredagen då man är klar för veckan och har en hel helg framför sig.

32. Favoritrestaurant?
Lilla krogen i stan.

33. Favoritblommor?
Rosor.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Mcdonalds

35. Äger du en cykel?
Ja.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Har inget kreditkort och vill inget ha så ingen affär antar jag.

37. Läggdags?
Efter tio men innan elva på kvällen om jag ska upp tidigt dagen efter annars blir det oftast inte förens runt tolv halv ett.

38. Senaste personen du delade en middag med?
Johan

39. Vad lyssnar du till just nu?
Reklam från sexan.

40. Favorit färg
ROSA, Jag gillar oktober för det är mycket rosa då med rosabandet fast det bästa är att det går till något bra. Annars är oktober ingen kul månad då allting är grått.

41. Hur många tatueringar har du?
Inga.

Utmaningen går vidare till den som vill så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0