12 timmar..

Idag gick jag hemifrån klockan 06.15 och kom hem 18.45 så idag har jag varit iväg i tolv timmar och nu känner jag att jag är jättetrött. Fast jag ska inte klaga för nu när jag byter buss hit och tåg dit eftersom dem bygger om järnvägen så vågar jag inte somna så jag får tid att plugga så det jag skulle läst tills imorgon läste jag klart igår så det känns skönt. Jag är dock väldigt seg nu när man kommer hem, som tur väl är så hade Johan varit gullig och diskat och lagat lite mat så det var gulligt! Jag var på två JÄTTEBRA föreläsningar idag så det kändes inte fullt så tungt så det blir nog värre imorgon då för då har jag två ganska stillasittande föreläsningar, Idag hade jag musik och jag blev så inspirerad.

Imorgon är jag borta lika länge sen ska jag jobba hela helgen men sen blir det inte mycket mer arbete i höst. Nu när Citygross öppnar så försvinner mina tider på willys så jag får ta det jag får nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0