Etik och moral.

Nu har vi en vecka i skolan som bara kommer handla om etik och moral, det är väldigt intressant men det är också ett ämne där man kan vrida och vända på allting. Fast vi har fått en ny uppgift varje dag som ska göras till varje föreläsning, precis som om att jag inte redan har mycket att göra känner jag. Hela denna veckan går bara till det så och en massa studiegruppstid försvinner som vi hade planerat in. Vi har hur mycket littertur som helst att läsa och en hel del arbeten som ska göras med så känns som jag trodde det skulle kännas nu en bit in i denna kursen. Fast vi protesterade ganska mycket så en uppgift drog Lena tillbaka och det kändes ganska skönt.

Annars sitter jag nu i skolan och pluggar på vårt sagotema och det är lite si och så, eller jag har tagit på mig den tråkiga uppgiften att skriva rent faktadelen och det är lika bra för då har jag lite koll för jag gillar inte att inte ha koll så är det bara. Jag skulle egentligen åkt upp en sväng på A6 nu undertiden som jag väntar på att Johan ska hämta mig men jag hade en så tung väska sen kände jag att det är bättre att jag pluggar nu så slipper jag en liten del när jag kommer hem. Fast jag borde inte sitta och skriva här heller så jag återkommer under kvällen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0