Fredag..

Idag är det fredag och jag bara tar det lugnt. Jag slutade klockan ett idag efter att ha haft två mycket bra men tunga föreläsningar om hur man ska möta barn i sorg. Min handledare sa att förmiddagen skulle bli ganska tung och det var den verkligen och hon sa att hon lade den på fredagen för att vi skulle kunna smälta allt i helgen och det behövdes verkligen. Vi fick många bra tankar att fundera på och lite olika ideer om hur man skulle aggera i en krissitution. För att sammanfatta förmiddagen så var det en utav de bästa men tyngsta sedan jag började på högskolan.

Utöver det så har det i eftermiddag blivit besök på sjukhuset, städning här hemma och hämtning av pizza. Vi orkade inte laga någon mat ikväll så det fick bli så idag för imorgon är inte jag hemma och Johan har mat som han kan äta.

Jag ska på kennelträff imorgon med Siri och det ska bli roligt, sen på kvällen är vi hembjudna till Ulrika och Martin för att äta lite. Dem ska också med på kennelträffen så vi sa att det kunde bli trevligt att äta lite på kvällen, Ann och adam ska med också så jag tror att det blir jättekul. Johan som fortfarande inte får röra sig mer än i vardagssituationer får vara hemma, han säger att han känner sig bättre än vad han trodde att han skulle göra efter operationen och det är känns väldigt bra.

Lägger ut bilder från kennelträffen senare i helgen. Kram kram och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0