Hårt bajs och tidig morgon.

Idag när jag var ute med Siri på den tidiga morgonen så bajsade hon faktiskt hårt, det tycker jag visar på att hennes diet som hon fick av veterinären var för mycket. Igår på morgonen fick hon bara hälften av det som veterinären ordinerat men sen bantade vi henne igår igen och det kan vara därför som bajset var hårt idag. Så jag pratar! Idag ska hon i vilket fall få en annan medicin och hennes diet har veterinären minskat till hälfen nu så vi får hoppas att vi får bukt med detta så att vi kan få gå ut och busa i skogen snart. Jag tror aldrig att jag har behövt analysera bajs så som jag har gjort de senaste två veckorna, det skulle vara med lilla Smultronagnes isåfall fast då var jag inte så delaktig. Smultronangnes som Stina säger är i vilket fall Siris syster för er som inte vet.

Idag var det riktigt jobbigt att gå upp och jag tror att jag snoozade i minst en halvtimma innan jag orkade sätta mig vid sängkanten och vakna till, imorgon är det ännu tidigare för då ska jag och Johan lämna in bilen igen fast denna gången ska de bara göra en felsökning på den och det kostar inget för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0