Helg..

Tjoho nu är det helg och jag är ledig och det ska bli skönt det. Jag ska på stan med Matilda imorgon för att köpa present till Justine som vi ska på fest till på kvällen.
 
Ikväll så blir det lugnt med idol och mys i soffan för jag är lite trött ikväll så somnar nog innan röstningen är slut men Johan får väl väcka mig isåfall.

Nu var en utav de värsta veckan i skolan slut men nästa blir det mycket till skolan med fast jag ska vara ledig i någon dag med för Johan ska opereras och han kan behöva lite hjälp hemma någon dag efter. Jag blir nog bara hemma en dag skulle jag tro fast vi får se.

Hej och trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Trevlig Helg!

Kram Ullis

2008-10-11 @ 11:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0