Hemma igen.

Nu är Siri hemma igen och det känns väl skönt men det känns inte som om de har gjort så mycket, hon ska få nytt foder och ny medicin och jag hoppas att det blir bra nu. Jag är på vippen till förtvivlad, jag är orolig över vad det kan vara för fel på henne och sen är det riktigt svårt att se henne så hungrig hela tiden. *Snyft*.. Veterinären ringer på måndag och ger mig mer information och säger vad alla prover har visat, Samtidigt så slipper hon ligga i en bur hela helgen om de ändå inte gör något.

Annars har denna dagen varit en utav den mest stressiga dagen i mitt liv, allt har bara rört ihop sig från den stunden jag slutade skolan idag. Fast jag hittade två par riktigt snygga stövlar på skopunkten så nu var vinterstövlarna fixade. Nu blir det soffan, vänner och lite chips, Johan är och sätter på vinterdäck på bilen. De däcken som han satte på igår var värdelösa så han får pengarna tillbaka för dem så jag och Siri är hemma själva men han kommer nog snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0