Inkörning, stress och ungdomar.

Idag har vi kört in husvagnen för vintern och det känns skönt för nu behöver vi inte tänka mycket mer på den på hela vintern. Många roliga stunder har vi i vilket fall haft i den, vi får se hur det blir till våren med allt som gäller den och just nu ser det ut som vi säljer den men vi får se.

Annars har jag jobbat hela dagen idag från klockan tolv till nio, första halvan av arbetspasset var väldigt stressig med mycket folk och inte en enda lugn stund på hela eftermiddagen. Sen ikväll var det ganska lugnt och jag hann städa över alla kassorna så tiden gick fort. Samtidigt tycker jag det är bra när det är stressigt för då går tiden mycket fortare och jag stressar inte upp så mycket i kassan heller för jag kan inte ta mer än en person i taget.

Jag börjar undra vad som händer med våra ungdomar, hela sommaren så hängde ett gäng utanför willys och vi fick köra ut dem flera gånger. Dem är fortfarande kvar, hur kul kan det vara att hänga utanför willys en hel lördag det måste väl finnas annat att göra. Sen är det två killar i detta gänget som hoppar på och retar en handikappad person så idag vågade den stackarn inte gå ut. Vakten fick följa honom ut. Vad händer med de unga, tacka vet jag landet där man bara kunde hänga i busskuren. Vi hade i och för säg vett att dra hem till någon och titta på en film eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0