Kennelträff och sjuk hund.

Nu var det onsdag igen och veckan börjar nu gå mot helgen. Nu var det ett tag sedan jag skrev sist, jag hade skrivit ihop ett jättebra inlägg i söndags om helgen men när jag skulle uppdatera så försvann sidan och inte ens hälften av inlägget blev sparat och då blev jag sur och sket  att uppdatera. Förra helgen var helt okej och jag tog det ganska så lugnt. I fredags blev det pizza och mys framför tv:n och det var skönt för jag var trött efter förmiddagen i skolan. Föreläsningen som vi hade var jättebra men väldigt tung, den handlade om barn och sorg. I Lördags var det kennelträff och det var mycket trevligt och det var roligt att se alla små ulltussar springa omkring. På kvällen sen var vi bjudna till Ulrika och Martin där vi åt mycket gott och hade det allmänt trevligt. Tack för en trevlig dag och kväll! På söndagen var det bara jobb och plugg som gällde, tvättade också en del.

Nu är det som sagt onsdag och min lilla vovve ligger uppe på djursjukhuset uppe i Jönköping för hon har varit dålig i magen i några dagar och natten tills igår fick jag gå ut med henne sex gånger. Igårkväll hade hon undertemp och var allmänt hängig så vi bestämde oss för att åka till Jönköping med henne. Idag när jag pratade med veterinären så verkade allting bra så hon får komma hem imorgon.

Nu är det också klart att vi flyttar till Hånger till våren, det känns kul och jag längtar som bara den nu. Vi skrev på papprena förra veckan så nu ska jag flytta "hem" igen. Haha.
Annars händer det inte mycket för tillfället, Jag går i skolan och kämpar på för fullt för att få klart mina arbeten innan det är dags för praktik. Jag hoppas att allting är bra med er i övrigt.

Bilder ifrån kennelträffen!

 
 En godissugen Siri! Titta bara på tungan så ser du.

     
                      Siri, Vera och Alma,         Lilla Sue såg ut som en liten valp!

( klicka på de små bilderna för att få dem stora)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!

Välkommen tillbaka till Hånger!



Hoppas att det är bättre med Siri!



Kram

2008-10-22 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0