Ledig dag.

Idag är jag ledig och det känns skönt för nu har all nervositet inför sagouppgiften släppt och jag känner att jag verkligen kan vara ledig. Siri har gått och blivit sjuk igen, hon är väldigt pigg och hon är så hungrig så det skär i hjärtat över att jag inte får ge henne mer. Veterinären skulle ringa till mig i eftermiddag och säga till mig hur vi skulle gå vidare. Jag hoppas att detta släpper snart för jag börjar snart min praktik och Johan börjar jobba på måndag så vi kan inte vara hemma och ge henne mat varannan timme så det ska jag också föröka pussla ihop lite. Jag går inga långa dagar på praktiken så hade allt varit normalt så hade hon klarat sig hemma själv men vi får se om veterinären kan komma på någon dunderkur till henne eller om vi får åka upp ikväll igen.

Det blev inget tisdagstema igår för klockan drog iväg alldeles för mycket så det får bli en annan gång när jag har tid, nu ska jag försöka att plugga lite B-uppsats tills imorgon. Jag och Matilda ska sitta ner och fundera lite fram och tillbaka hur vi ska gå tillväga för att bli färdiga så snabbt som möjligt, vi ska också försöka få färdigt vår bakgrund. Fast jag tar dagen som den kommer idag känner jag, hinner jag plugga så hinner jag.

Frukostdax!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas att hon krya på sig snart!

Smaklig måltid!

Vi hörs!

Kram

2008-10-29 @ 11:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0