Lugn helg.

Denna helgen har varit lugn hittills, jag gick en sväng på stan idag på förmiddagen och hjälpte en kompis att bli av med lite lappar och det gick faktiskt fortare än vad jag trodde. Sen efter det var det dags att åka hem och fatta tag i kurslitteraturen en liten stund innan det var dags att åka ut till Hånger för att plugga med sagotemat eller fixa lite rekvisita.

Nu ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n med lite godis och mys. Imorgon är det nya tag med skolarbeten och läsning av kurslitteratur. Jag är allmänt trött på skolan nu och det ska verkligen bli skönt att få ha vfu nu för jag orkar inte med mycket mer nu i skolan. Jag och många mer kommer att ge kurslaget i denna kursen mycket kritik i kursutvärdering och vi kommer eventuellt gå till högre instanser för vi är inte nöjda med denna kursen alls.

Nu ska jag ge Siri mat och tvätta bort min ansiktsmask, hoppas att helgen varit bra för er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0