Lugna gatan..

Nu sitter jag här igen framför datorn och gör ingen nytta, fast jag har gjort lite nytta idag ändå för jag har jobbat, varit ute och gått i hånger med Siri och plockat lite här hemma. Så lite vila kan jag unna mig och annars har det varit lugnt idag. När jag slutade jobba så åkte jag och Johan till mamma och pappa för att äta middag och där satt vi och småpratade i några timmar sen gick jag och mamma en liten promenad. Vi hittade faktistk lite kantareller också och det var roligt. Innan vi åkte hem så tog vi en runda in till Ulrika och Martin där vi satt och småpratade en stund. Jag jobbade inte många timmar heller så idag kan jag sammanfatta dagen som lugna gatan. Eller kanske lugna dagen.



Tittut!
 Min studiekamrat och bästa vän har kommit hem ifrån min mamma och pappa idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0