Regn och varma blåbär..

Idag är det söndag och jag har mest legat under filten och tittat på alla bra program som gått på tv hela dagen. Jag har varit ute med Siri några gånger fast det har mer varit ut och sen in igen för Siri har liksom mig inte gillat att vara ute, jag har fått dra ut henne genom dörren.

Annars har jag pluggat en del med B-uppsatsen och lite med sagotemat som vi ska ha på tisdag men annars har dagen varit lugn och eftersom det har varit många bra och intressanta tvprogram idag så har det varit svårt att koncentrera ¨sig på skolan men jag får göra ett nytt försök i eftermiddag. Nu ska jag börja läsa ltie studentlitteratur och eftersom Johan ska bjuda på middag idag så behöver inte jag göra någonting i köket heller och det är skönt. Åter till skolarbetet!

Kommentarer
Postat av: HELEN

jag har lampor till dig!

2008-10-27 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0