Regn, redovisning och bio.

Idag har det varit en mycket hektisk dag i mitt liv, dagen började vid sängkanten klockan 5 på morgonen då det var dags att gå upp. Det var riktigt tungt att gå upp med tanke på att regnet öste ner för fullt. Jag var ute med Siri i fem minuter och sen var vi dyngsura. Klockan sex cyklade jag ner till stan för jag och mina studiekamrater skulle ha med oss ett miniatyrslott till skolan på bussen, eller miniatyr och miniatyr det var ganska stort.  Väl i skolan så hade vi redovisning för barn och det gick jättebra så nu väntar vi bara på besked om det enbart blir G eller om det blir VG. Godkänt blir det men vi får se om vi får högre, hoppas går ju. Det känns väldigt skönt nu när den uppgiften är färdig så nu ska vi bara koncentrera oss på B-uppsatsen och Vfu: n som börjar på måndag.

Jag var hemma från skolan klockan tre¨och då lade jag mig i sängen och vilade för jag var riktigt trött då. Sen bar det bort till Ann för att äta lite innan det var dags att gå på bio klockan halv åtta. Det var filmen Rally brudar och den var faktiskt riktigt bra så den kan jag rekomendera er att se. Jag kom på nu att idag är det tisdag och jag ska faktiskt se om jag kan få ihop ett litet tisdagstema idag, fast det beror på vad temat är för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0