Söndag och helgen slut.

Nu var det söndagskväll igen och det är snart dags att påbörja en ny vecka. Nästa vecka blir nog ganska lugn för jag ska bara upp till skolan tre eller fyra dagar och sen jobbar jag bara på söndagen så är ledig ganska mycket faktiskt. Fast jag får plugga igen det som jag har missat att göra idag, men det är bara mitt eget fel.

I fredags så jobbade jag från fyra till halv åtta och när jag hade slutat så åkte jag och Johan till mcdonalds och sen blev det bara lite slapp -och myskväll hemma framför tv:n. Igår var jag, Johan, Matilda och Hampus på fest hos Justine och det var jättetrevligt tycker jag. Tack så mycket för en trevlig kväll!

Idag gick jag upp vid nio-tiden, då satte jag mig framför tv:n med en kopp kaffe och tittade på nyhetsmorgon på fyran och det tog bara en halvtimme eller nått sen satte jag på Vänner. Jag låg framför tv:n fram till kvart i tolv och sen skrämde jag upp Johan ur sängen för vi skulle ut till Ulrika och Martin och hämta Siri. Väl ute i Hånger så fikade vi lite och sen gick jag, Siri och Vera med Matilda och Hampus till kyrkogården för att lägga en liten ros på Lillemors grav eftersom det idag är ett års sedan hon dog,jag tänker på henne ofta och saknar henne. Under tiden som vi var där så åkte Johan lite cross med Martin och sen åkte vi hem. Nu ikväll så var Stina här en liten sväng och sen kom Ulrika och Martin förbi för att hämta henne och då drack vi lite kaffe.

Det var min helg det och nu får man ta nya tag inför den nya veckan och jag ska upp klockan fem imorgon och det känns lite si och så. Nu måste jag återgå till mina studier innan det är dags för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0