Stressiga dagar och operation..

Framöver blir det ganska många stressiga dagar och jag kommer behöva all vila jag kan få. På sätt och vis kan man säga att det är lite bra att citygross öppnar idag för då ringer dem inte från willys och vill att jag ska jobba, fast jag behöver verkligen pengarna, det finns fördelar och nackdelar med allt.

Igår opererades Johan och allting gick bra, han fick ligga kvar över natten för att dem skulle hålla lite koll på honom men nu är han hemma. Nu framöver blir det lite besök på sjukhuset men vi får hoppas att det inte blir inflamerat igen så att han blir pigg snart.

I skolan stressar dem på oss en massa arbeten som vanligt och denna veckan fick jag nästan lite ont i magen på måndagen men det har gått över nu och jag känner ändå att jag är ganska så ifatt mig. Jag får plugga nu några eftermiddagar och sen ska jag ut på vfu om tre veckor och det ska bli skönt. Jag pluggade ifatt mig en hel del igår med när jag väntade på att Johan skulle bli klar. Nu ska jag återgå till mina skolböcker. Kram och Hej!

Tråkigt höstväder idag! Saknar det fina höstvädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0