Tisdagsmorgon och jag väntar..

Nu är klockan åtta och jag sitter och väntar på att mina studiekamrater ska komma så att vi kan komma igång med vårt sagotema. Idag är jag jättetrött känner jag och huu så kallt det är ute, inatt har det varit frost och jag tog på mig vinterjacka idag så att så kallt är det.

Idag blir det Jönköping för hela slanten och när jag kommer hem ska jag först gå en liten sväng med Siri tänkte jag och sen ska jag laga mat och efter det så blir det lugnt ikväll. Fast innan jag har ätit så är det nog ganska så sent. I eftermiddag så har vi matematik i förskoleklassen och det är med birgitta och det känns väl sådär kul. NOT!

Nu kom mina studiekamrater så jag kanske skriver en rad senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0