Tjejkväll..

Idag har jag varit på tjejkvällen nere i stan med mamma och min moster, jag hittade ingenting men det är alltid roligt att titta på folk och komma ut. När jag kom hem skulle jag gå ut med Siri men jag vände fort för det blixtrade till och mullrade så Siri fick bara kissa lite snabbt. DET SKA INTE ÅSKA I OKTOBER!  Sommaren är slut så jag borde få vara skonad mot det nu.

Imorgon är det jobb som gäller för hela slanten, jag börjar halv nio och slutar halv sex så det blir en lång dag. Igår fick jag reda på att jag klarade naturtentan med och troligtvis med VG som betyg, eller jag behöver tre poäng ifrån sista delen och det tror jag att jag har så har jag lite tur så får jag VG för första gången under min utbildning.

Ska försöka fatta mod att gå ut snart igen så att Siri får göra sina behov inför natten, för nu verkar det inte komma fler knallar.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till tentan och trevlig helg!!

KRAM

2008-10-03 @ 07:12:05
Postat av: Ullis

Stort Grattis!

Kram Ullis

2008-10-03 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0