Utan hund.

Siri fick stanna på djursjukhuset nu och det var väl väntat och det är det bästa för nu kanske hon för en gångs skull blir frisk och de kanske kan komma på vad det är för fel på henne. Det var dock inte lätt att lämna henne där fast det väntade jag mig inte att det skulle vara heller även fast jag vet att hon har det bra där så saknar jag henne.
 
Johan tänkte fixa vinterdäcken idag men f'äljarna passade inte så nu har han fixat nya fäljar så han ska kränga över vinterdäcken och sen byta. Jag antar att han blir lite sen men jag får hoppas ändå att det går fort för det är tråkigt här hemma nu. Idag var det riktigt ruggigt ute och det kommer snö, mina fötter har varit kalla hela dagen och det tog två timmar under filten innan de var tinade. Nu ska jag gå och ta på mig mysbyxor och tofflor så att jag blir varm, jag tar kanske en kopp varm oboy också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0