Frågor.

Ida skrev i sin blogg att de som ville blev utmanade att svara på några frågor och det tycker jag alltid är kul så de´n utmaningen antog jag.

1) Vad åt du till frukost?
En kopp kaffe, ett glas juice, ett ägg och en smörgås med ost på.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.



Tog kort när jag var nyklippt för att visa er på bloggen, minns inte riktigt när det var.


3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Hmm, tror att det var Tina

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart och grå

5) När var du arg senast?
Kommer inte ihåg möjligtvis lite arg på min handledare i skolan när hon sa till oss fyra dagar innan redovisningen att vi skulle lyckas fånga 35 barns uppmärksamhet, vi hade räknat med 15.

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
"Nilsson ditt förhärdade fruntimmer släpp kanoten!" Det sa min gympalärare som jag hade på gymnasiet till en tjej som var nyopererad under en kanothajk med klassen och den hajken och den repliken glömmer jag aldrig.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Höjdhoppning på Hånger skola då alla skrattade åt mig för att jag inte kunde hoppa så högt, har inte kunnat hoppa höjdhopp sen dess.

8) Yoga eller löpning?
Sprang en del förr men nu föredrar jag en promenad i skogen med Siri.

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spaghetti!

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Förskoletidningen och finnvedens tidning´.

11) Favoritkaraktär i deckare?
Gunvald i Beckfilmerna

12) Teveprogram du aldrig missar?
Följer inget program direkt, finns bättre saker än att glo på tv. Fast vänner går alltid, fast då är det på dvd:n jag tittar.

13) Vem är du avundsjuk på?
Ingen som jag kommer på just nu. Har nog med mitt eget liv för tillfället.

14) Din bästa revansch?
Kommer inte på något just nu.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Janne på Willys är riktigt bra och chefen innan honom kan jag säga inte var bland de bästa. Fast jag har inte haft så många så har inte så mycket att jämföra med.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Är inte så kräsen av mig och jag äter nog det mesta, slipper jag bruna bönor bara så är jag nog ganska nöjd. Har aldrig gillat det.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Carola, min stora idol som ibland är väldigt lustig och det vore trevligt att få veta varför.

18) Kaffe eller te?
KAFFE!

19) Skostorlek?
36 till 37 men oftast 36.

20) Hur ofta är du på IKEA?
Trotts att jag åker förbi där nästan varje dag så blir det nog inte mer än en gång i halvåret.

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
En minicooper som är min drömbil (shoppingbil) hehe, en fin bil till mig och Johan (familjebil) hehe. Pengarna som blir över köper jag några fonder för och sen går resten till välgörande ändamål och till familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0