Det var den helgen det..

Nu har jag jobbat klart mina fyra timmar för idag och jag har lagat mat och ätit så nu är det bara plugg som står på schemat. Jag har också bakat en liten äppelkaka som jag ska fika på lite senare. Idag blev det kassler med brocolli, mjukost (vitlökssmak) och ris. Jag fick iden av Ullis för någon vecka sedan och det var faktiskt jättegott för jag hade slut på ideer nu på maträtter så det fick bli det och det var ett lyckat resultat. Tack för tipset!

Imorgon är det tenta som gäller och sen blir det lite grupparbete innan det blir dags att åka hem igen och imorgon ska jag försöka att inte göra så mycket när jag har kommit hem för nu har jag jobbat och pluggat hela helgen. Det kanske blir lite plugg med metodboken för den ska lämnas in på onsdag så det får kanske bli en liten stund med det då möjligtvis.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0