Göteborg.

Ni som läst innan vet jag jag var dålig på fredagen men jag hade ingen feber sen på kvällen och trotts att jag hade sovit nästan hela eftermiddagen så sov jag även hela natten till lördag. Jag hade heller ingen feber på lördagen så jag tog mitt pick och pack och följde med till Göteborg iaf och jag har varit hyfsad pigg hela helgen faktiskt. Vi tog det bara lugnt och åt gott och umgicks med Johans pappa och hans fru. Vi hade tänkt gå en sväng på stan på lördagen men eftersom jag handlat väldigt mycket ifrån Ellos nu och jag inte var riktigt pigg så struntade vi i det.

Tack alla som skickade en liten hälsning till mig om att jag skulle krya på mig och det är bara så att popcorn och vänner är nog den bästa medicinen för bättre blev jag. hehe.

Nu ska jag få lite gjort inför morgondagen och sen blir det tv:n som gäller innan det blir sängen.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0