HRL-utbildning.

Idag har jag varit på HRL-utbildning, det var nog ungefär två år sedan sist så jag håller mig uppdaterad, men det höll bara på i en timme och det skulle hållit på i tre så nu har jag två timmar över. Det är bara för att jag förlorade två igår så fick jag två idag, hehe. Det var skönt för nu ligger jag två tvättmaskiner före i tiden och det betyder att jag hinner mer i eftermiddag.

Idag är det plugg, äta lunch med mamma, städning och en promenad som står på planderingen och förhoppningsvis så hinner jag komma ut på en promenad i Hånger. Nu var det nästan en vecka sedan jag var där så nu längtar jag ut till skogen igen.

Nu ska jag slappa en timme innan programmet drar igång.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0