Jobbat klart!

Nu har jag slutat eller jag har varit hemma i en och en halv timme och jag har bara suttit framför datorn sedan jag kom hem. Jag ska lämna in ett arbete imorgon och ett ska vi arbeta med i studiegruppen och det stora problemet är att jag inte hittar mitt usb-minne så jag får ta min gamla mp3 sålänge.

Snart måste jag göra iordning inför morgondagen innan det blir dags för sängen. Imorgon ska jag åka med tidiga bussen till skolan och jag åker med det tidiga tåget hem och sen ska inte jag upp mer till skolan denna veckan och det ska bli skönt. Jag ska på en utbildning på torsdag och sen ska jag göra en fältuppgift på Ekbackens förskola men bägge grejerna är i Värnamo så jag slipper dra iväg flera timmar och det sak bli skönt. Sen i helgen ska vi till Göteborg mellan lördag och söndag och hälsa på Johans pappa och det ska bli kul.

Nej dags att göra iordning för imorgon. Jag skriver nog en rad imorgon när jag har kommit till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0