Listan jag hittade..

Var inne och läste i Idas blogg i veckan och hittade en lista hon hade skrivit upp en massa svar på. Kul tänkte jag och tänkte göra samma sak men jag har inte fått tummen ur förens nu så här kommer mina svar.
 
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?  3 stycken  
Vad tycker du om kärlek? Underbart 
Har du flashat/strippat nångång? Nej.
När kramade du någon sist?  För en 40 minuter sedan
Saknar du någon speciell person? Morfar.
Har du svårt för att bli kär? Egentligen inte, fast när jag väl är fast då är jag fast.
När kysste du med någon sist? 40 minuter sedan
Ångrar du det?  NEJ!
Är du singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? För en timme sedan av min Johan
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej.
Gjort något riktigt dumt: Några gånger ja.
Gjort nåt olagligt: Nja, inte vad jag kan komma på eller fortkörning händer ibland.
Blivit polisanmäld: Nej.
Fått din mamma att gråta: Ja, det tror jag. Jag är inte rolig att handskas med när jag är arg och sur så det skulle inte förvåna mig.
Skämts över dina föräldrar: NEJ!
Skämts över dig själv: Ja det har jag
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja.
Bråkat med din flickvän/Pojkvän:  Väldigt sällan.
Dricker du: Ja, annars torkar jag ut
Vilka kläder sover du i: T-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen: Åska och orättvisor. (Fast ingen har lovat en rättvis värld.)
Varit kär: Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja
Är du ensam nu: Nej
Vill du gifta dig: Ja, någon gång
Vill du ha barn: Absolut.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Siri
Såg dig gråta: Johan
Fick dig att gråta: Ingen kommentar
Du delade en drink med : Matilda
Du gick på bio med: Hmm, Johan tror jag
Skällde på dig: Siri, hehe

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Kramat någon: Ja.
Pussat någon: Ja.
Köpt någonting: Ja, mat
Sjungit: Ja
Saknat någon: Ja

HAR JAG?
Digitalkamera: Ja.
Telefon på rummet: Ja om mobil räknas
Egen dator: Ja
Könssjukdom: Nej.
Husdjur: Ja, lilla Siri

Det var mina svar, nu ska jag sova efter att ha pluggat på en bra stund nu. Jag började först mellan sex och åtta och sen tittade jag på hål i väggen som jag förövrigt kan rekommendera för det var riktigt kul. Efter det pluggade jag till klockan tio och nu ligger jag i sängen och ska snart sova och imorgon gäller det. Håll tummarna för mig mellan nio och tolv för då är det tentaskrivning som gäller för min del. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Hälsa Siri och gratta henne på namnsdagen!

Kram Ullis och Vera

2008-09-15 @ 08:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0