Måndag..

Idag har det varit fullt upp tills klockan tre då jag hade diskat upp middagsdisken och pluggat färdigt. Dagen började med att jag och Johan fick åka in till sjukhuset för att lägga om hans sår, efter det så var det först till willys för att hämta lite saker som jag glömde igår. Sedan gav det av till apoteket för att hämta medicin till johan och därefter så var jag nere hos Johans chef och lämnade in ett sjukintyg. Eftersom Johan inte kan sitta så fick jag fixa lite grejor åt honom, så idag så var jag hemma ifrån skolan för att hjälpa honom lite. Var så seg innan, men det har varit ganska mörkt hela dagen så jag tog Siri på en timmes promenad men inte blev jag piggare av det. Eller när jag var ute så fick jag lite energi men när jag kom in försvann den igen.

Nu ska jag återgå till soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0