Måndag och hyfsat pigg!

Idag har jag pallrat mig iväg till skolan och jag känner mig ändå efter omständigheterna bra. Jag trodde i fredags att jag hade råkat på en redig influensa men jag är pigg igen eller iag feberfri, förkyldningen sitter i ännu och mycket annat gör att man segar ihop tycker jag.

Idag när vi kom ut och skulle ha fika under föreläsningen så öste regnet ner och det var längesedan jag såg så mycket regn men nu skiner solen igen och det känns skönt. Siri står brevid mig och jag kan nästan se att hon tänker Nina gå ut med mig nu har jag suttit inne hela helgen. Jag tror att det får bli en liten promenad nu så  jag får rensa huvudet ifrån skolan så att jag kan ta tag i mitt liv sen när jag kommer hem igen. Jag behöver inte plugga någonting idag för jag läste på bussen så jag ska bara ta det lugnt ikväll och kanske laga lite mat, jag får se vilket humör jag är på sen.

Nu blir det promenad i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0