Måndag och ny vecka!

Igår rensade jag ut husvagnen hela förmiddagen och på eftermiddagen bar det av till willys för inventering och det är inte alls kul. Nu sitter jag i skolan coh ska snart sitta på en föreläsning i en och en halv timma om skrivregler, tjoho!

Veckan annars har ändrat sig lite för jag har ingenting schemalagt denna veckan konstigt nog fast jag ska ändå upp på onsdag men sen ska jag inte upp mer denna veckan och det känns lite slappt och konstigt men det ska bli så skönt. Fast jag måste bara se till att det som ska bli gjort blir gjort med, det hoppas jag men tyvärr är inte alltid min självdisiplin på topp men så är det ibland. Nu är det bara tre veckor kvar på denna kursen och sen är det dags att börja en ny direkt och jag kan bara konstatera att veckorna rasar iväg. Nu är jag ledig denna helgen och sen jobbar jag två innan jag är ledig igen. Imorgon blir det i alla fall sovmorgon, jag ska jobba en lite stund mellan fem och nio men sen ska jag inte jobba förens helgen vecka 37.

Kaffedags! Kommer tillbaka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0