Orkar du med en massa frågor?

1. VAD HETER DU?
Nina.

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svart.

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Tv:n.

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Var ute och gick med Matilda och fikade hos mamma

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Smörgås med prickikorv på.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Förvånandsvärt soligt.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Johan

8. DET FÖRSTlA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Utseendet.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Jag tog det ifrån Tinas blogg och ja jag gillar henne jättemycket!

10. HUR MÅR DU IDAG?
Pigg men fortfarande lite nedsatt på grund av en liten snuva i näsan.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Vatten!

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Om jag dricker alkoholbaserad dryck så blir det vin.

13. FAVORITSPORT?
Har nog ingen för tillfället men har alltid gillat fotboll, fast ligger ganska lågt med det nu.

14. HÅRFÄRG?
Mörkblond

15. ÖGONFÄRG?
Blågröna säger dem.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång!

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Storebror Joel som är 24 år och lillebror Felix som är 18 år.

18. FAVORITMÅNAD?
April, min födelsedag och oftast den månaden man kan börja känna av att nu är sommaren påväg.

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Oceans 13!

21. FAVORITDAG I VECKAN?
Fredag! Äntligen helg!

22. FAVORITHOBBY?
Träna med hunden.

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Har inte behövt öra det på fem och ett halvt år nu, men skulle jag behöva så nej tror inte det.

24. FAVORITLÅT(ar)?
Just nu är det nog Maniac med Måns Selmerlöv.

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar!

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Båda två är alltid bäst!

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Ja annars skulle jag inte ringa, fast vänner svarar alltid på ett eller annat sätt.

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Tror nog att det måste vara Tina för hon svarar jämt. Gull!

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Det var svårt.. Vet inte!

32. HUR BOR DU?
Sambo i lägenhet.

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Oftast kriminalare, fast det är bara på sommaren. Övriga året så läser jag kurslitteratur.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen.

35. FAVORITSPEL?
Med andra ord eller svensk skitgubbe.

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej den är för kort.

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej.

38. ÄR DU ROMANTISK?
Jag försöker.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja det skulle jag.

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen.

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba.

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
10:58.

Nu utmanar jag dem som vill och orkar!


Kommentarer
Postat av: Ida

Lånade din lista lite =)

2008-09-19 @ 11:38:50
URL: http://fiisan.blogg.se/
Postat av: Tina

I like you too!

2008-09-19 @ 12:20:12
URL: http://tinasfinelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0