Pluggdag!

Idag är jag ledig ifrån skolan och det är skönt för jag ska jobba hela helgen och på måndag har jag en tenta så jag behöver denna dagen till att plugga till den. Fast jag har inte kommit så långt tyvärr eller jag har inte ens öppnat boken ännu. Fast jag pluggade på tentan igår till klockan halv tolv faktiskt så jag ligger lite för min tid. Idag ska jag även skicka in en uppgift till min examinator så att jag slipper lämna in den i skolan för nu ska jag inte dit mer denna veckan. Imorgon har jag vanlig skoldag men vi ska ut till flygplatsen imorgon så då åker jag inte in till skolan, vi ska ha en mossexkursion och det känns väl sådär men men. För att klara av utbildningen måste jag väl göra det också.

Nu är det bara nästa vecka kvar sen börjar jag en ny kurs och det är alltid mycket som man ska lämna in nu när en kurs börjar närma sig sitt slut. Det börjar kännas lite stressigt nu fast inte lika stressigt som det var i våras och det känns skönt.

kanske återkommer senare.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0