Sjuk!

Idag eller egentligen igårkväll så hoppade en förkyldning, jag ahr haft feber hela natten och idag på dagen. Nu har febern gett med sig men jag är fortfarande trött och hängig. Jag gick en liten promenad på 20 minuter och jag var precis slut när jag kom hem så helt pigg blev jag inte. Vi skulle åka till Göteborg imorgon men nu får jag se om jag orkar följa med, blir jag inte piggare så får jag stanna hemma. Vi får se helt enkelt. Nu ska jag gå och göra popcorn och lägga mig under en filt för jag fryser.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Krya på dig!

Kram Ullis

2008-09-06 @ 09:27:54
Postat av: Anonym

2008-09-06 @ 09:30:46
Postat av: Tina: Svar till Nina

Hemskt det där med tågkraschen, vännen. Krya på dig, raring! Pussar*

2008-09-06 @ 19:31:30
URL: http://tinasfinelife.blogg.se/
Postat av: Josefin och Olle

Krya på dig!

Kramar från oss

2008-09-07 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0