Skola och jobb..

Idag är jag ledig ifrån skolan men jag sitter och skriver på vår metodbok som ska vara inlämnad om två veckor, jag hade tänkt att jag skulle hinna läsa lite till tentan med men det har jag inte börjat med ännu. Det är juh så tråkigt. Annars har jag gått en promenad med Siri på en timme ungefär i det fina vädret, ätit lite och nu sitter jag här och skriver. Jag skulle även beställa lite saker ifrån ellos men den sidan strulade lite så jag får försöka igen senare.

Jag börjar jobba klockan fem idag och jag jobbar till klockan nio så det är inte så länge så det ska nog gå bra. Imorgon ska jag upp till skolan för handledning av metodboken och sen blir det hem och fortsätta plugga, jag tycker att vi har väldigt mycket självstudietid i denhär kursen och det känns faktiskt skönt. Det är inte samma stress när man får vara hemma och plugga och lilla Siri slipper vara själv så mycket. Denna veckan blir hon inte själv mycket och det är också skönt tycker nog både hon och jag. Nej nu ska jag återgå till mitt skrivande om glas om det är någon som har något tips på en bra förlitlig internetsida om återvinning, metall, glas och sortering kan ni väl höra av er. Även tips på sidor där det finns ideer om vad man kan göra med barn är välkommet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0