Skolan idag!

Idag har jag varit uppe i skolan efter att ha varit hemma i två dagar och det var ganska så segt att åka upp faktiskt. Som tur väl var så ringde Sofia igår och frågade om jag ville åka med henne upp och då blev jag glad! Tack för skjutsen Sofia!

Annars är det lugnt idag, jag kom hem med tåget klockan halv två eftersom Sofia gick eftermiddagen också så tog jag tåget hem. Nu har jag tvättat lite, lagt om Johans sår och har precis börjat laga middag och idag blir det vanlig hederlig potatis och korv. Eller det blir stuvad potatis, korv och grönsaker.

Nu ska jag återgå till matlagning för nu tror jag att potatisen kokar över, puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för sällskapet!!

KRAM

2008-09-25 @ 07:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0