Slarv.

Efter att ha varit ganska duktig nu ett tag så har jag slarvat lite och det var två dagar sedan jag satt här sist, fast jag har inte suttit framför datorn heller så det kan vara den största anledningen. Jag jobbar på för fullt denna helgen, det är fredag till söndag som gäller och jag har nu bara söndag kvar. Jag har inte jobbat så många timmar varje dag och det är skönt, sen är jag i frukten med och då går tiden så mycket fortare. Idag var det riktigt stressigt och jag jobbade in i det sista sen fick en jobbarkompis säga till mig att nu är klockan tre och du ska gå hem. Så då gick jag hem, inte för att jag gillar att jobba över men man jobbar på som bara den i frukten så man glömmer bort tiden totalt. Jag hade kunnat strosa runt där ett bra tag till innan jag skulle känt mig redo för att gå hem. Imorgon är det bara fyra timmar som gäller och jag tror att det går ganska så fort det också.

Annars så sitter jag bara och pluggar till min tenta som jag har på måndag och det går ganska bra och jag tycker att jag kan det mesta ganska bra. Jag har bara ett litet problem för jag får inte ner ett dokument från ping-pong (en sida från skolan där lärare kan lägga ut saker till oss studenter) och jag vet inte om lavar kan ha fotosyntes så om någon vet det kan du väl skriva det bland mina kommentarer, för jag hittar inte det någonstans i min litteratur så jag vet inte om det är så viktigt egentligen. Fast det står att mossor kan ha fotosyntes men inte svampar men jag tror inte att lavar kan det annars får jag väl acceptera att få ett fel om jag gissar fel.

Jag har precis ätit lite så nu är jag mätt och redo att sätta igång med mitt plugg igen sen får vi se vart kvällen tar vägen. SOFIE! Tack för att du kom förbi igår, det var så roligt att träffa dig och prata med dig igen för det var längesedan nu. Tänker på dig! Ofta går tankarna till er i gamla klassen från barn och fritid med och jag kan inte fatta att det är tre års sedan vi gick i trean. Tiden går FÖR FORT!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Har tyvärr ingen aning om ifall lavar har fotosyntes..., skulle bara önska dig lycka till på tentan!

KRAM

2008-09-14 @ 14:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0