Spa och klippning!

Igår uppdaterade jag inte alls och det var illa, men jag ska inte skylla på att jag inte hann utan jag ska skylla på att jag helt enkelt inte orkade. När jag kom hem ifrån skolan så la jag mig på soffan och sov i en halvtimme efter det så åkte jag ut till Hånger och sen var kvällen över. Jag hade hunnit skriva innan jag åkte till Hånger men det blev aldrig att jag satte igång datorn.

Idag har jag varit ledig ifrån skolan och det har varit skönt och jag har hunnit med en hel del faktiskt. Jag har städat, diskat förberett min redovisning som jag har imorgon och jag har varit och klippt mig. Efter att jag klippt mig så var jag på en spa-behandling och det var så skönt och jag var riktigt seg efter och jag har nog egentligen inte vaknat till liv förens nu. Nu är det dags att hänga upp min sista maskin med tvätt, det glömde jag säga att jag har tvättat med så egentligen skulle jag kanske döpt överskriften till Ninas effektiva dag.

Bilder på nya Nina. Lockarna har sock trillat ut lite

       
Framifrån                             Titta vänster!                        Titta på datorn!

Tack matilda för en trevlig promenad!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hallå!

Som en helt ny Nina!!

Jättefint!

Kram Ullis

2008-09-18 @ 08:16:09
Postat av: Ida

Tjusigt!

2008-09-18 @ 08:58:50
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0